hockey_zaalhockey_adressen _trainingslocaties

Contact personen:

Voor vragen over ballen neem contact op met Michiel van Everdingen: [email protected]

Voor vragen over sleutels en zalen neem contact op met Louis Laan: [email protected]

Voor vragen over training tijden en locatie neem contact op met Edwin Schreuder: [email protected]

Gebruik van de zalen

Het gebruik van de balken in de zaal: Het team wat per dag als eerste begint legt de balken neer, het team wat de dag afsluit, ruimt de balken weer op.

Het is niet de bedoeling dat er gesmeten wordt met de balken aangezien de zachte vloeren vrij snel kapot gaan als dit gebeurd, De balken mogen niet gesleept worden, netjes neerleggen dus.

De Keepers mogen alleen maar plastic zaalbandjes gebruiken, veld bandjes zijn verboden

De trainers dienen de hesjes die ze op het veld gebruiken, ook in de zaal te gebruiken.

Na de trainingen moeten de teams de zaal netjes achterlaten voor het volgende team of volgende huurder.

Als er na de hockey door een andere vereniging de zaal gebruikt gaat worden, dien je 5 minuten voor het einde te beginnen met het opruimen van de zaal zodat de volgende gebruiker ook gelijk kan beginnen. Let op hier wordt actief op gecontroleerd door de diverse beheerders in de Reehorst, de Peppel , ’T Riet en Ut Sporthuus.

Uitleg over de elektronische sleutels.

De zwarte elektronische sleutels zijn er voor om de deuren te openen van de gymzalen en sportzalen en ‘T Riet(beheerder plus electronisch slot). De volgende locaties hebben een beheerder en zijn niet voorzien van een electronisch slot: De  Peppel, De Reehorst en Ut Sporthuus.

Bij de ingang zit een lezer waar je de sleutel langs moet halen, hierna gaat de deur open, bij de ingang naar de zaal zelf zit om de hoek een unit waar je de sleutel in kan doen, hierna gaat het licht aan en kun je beginnen. De sleutels worden ook geregistreerd dus als men langer blijft dan afgesproken komt deze tijd voor rekening van de club. En dus betalen we dan met z'n allen een hogere bijdrage. Het laatste team doet het licht uit en laat alles netjes achter.

Zaal Adres Kaart
De Reehorst Bennekomseweg 26, 6717LM Ede Kaart van De Reehorst
De Peppel Peppelensteeg 1a 6715CV Ede Kaart van De Peppel
T Riet Ln der Verenigde Naties 88, 6716JE Ede Kaart van 't Riet