ZomerAvondHockey gaat weer van start voor leden en niet-leden

5-6-2024
Vanaf donderdag 20 juni is het weer tijd voor ZomerAvondHockey! Elke donderdagavond t/m 1 augustus kun je verschillende wedstrijdjes spelen in wisselende mix teams. Daarna gezellig borrelen op ons zomerse terras.

Dus:
- Ben je lid en 18 jaar of ouder en wil je een lekker partijtje spelen? Kom dan meedoen!
Wil je mee komen doen maar val je in 1 van de onderstaande groepen? Meld je dan eerst even aan via [email protected].
- Je bent geen lid, of jonger dan 18.
- Je wilt kennismaken met hockey. Dan is dit je kans om de basis van het hockeyen te leren.
- Je kind is lid en lijkt het je leuk om de club en andere ouders beter te leren kennen tijdens een gezellig partijtje hockey.
- Je wilt samen met iemand komen. Iedereen is welkom, dus neem gezellig mee.

Iedereen kan zich melden op veld 2 (naast het clubhuis) om 20.00 uur. Wil je een licht en een donker shirt meenemen in verband met het onderscheid kunnen maken tussen de teams?

Mocht je nog geen hockey-ervaring hebben, dan hebben wij een stick voor je beschikbaar. Geef dit dan in je dan aanmelding aan ([email protected]) zodat we weten voor hoeveel personen we een training en stick kunnen verzorgen.

Fijne Zomer
Mhc Ede.