Jij komt toch ook morgen? Kick off seizoen 24-25

30-8-2024

Kick-off MHC Ede, dé feestelijke en informatieve start van het nieuwe hockeyseizoen op zaterdag 31 augustus

Met de Kick-off leggen we samen de basis voor een mooi seizoen.

Fun, informatie en verbinden staan deze dag centraal. Van wedstrijden voor de Jongste Jeugd en Junioren, informatiesessies voor ouders/verzorgers, het ophalen of wisselen van je wedstrijdtenue, keepersspullen wisselen of laten repareren, kennismaken met het bestuur en de Technische Commissie tot het deelnemen aan een mini-cursus fluiten of spelbegeleider: het is er allemaal!

Check hieronder het programma dat we speciaal voor de Kick-off hebben samengesteld.

1. Infosessies voor ouders/verzorgers Jongste Jeugd en Junioren

Tijdens de Kick-off informeren we alle ouders/verzorgers over het nieuwe seizoen: wat kun je van de club verwachten, wat verwachten wij van jullie en bij wie kun je terecht met vragen? Daarnaast maak je kennis met de andere ouders van het team van je kind(eren) en bespreek je wie welke taken op zich neemt.

We verwachten dat tenminste 1 ouder/verzorger aanwezig is bij de betreffende informatiesessie(s) van je kind(eren).

Indeling informatiesessies:

• 09.00 - 09.30: Ouders/verzorgers O9 en O10
  • 09.45 - 10.15: Ouders/verzorgers O7 en O8
  • 10.30 - 11.00: Ouders/verzorgers O12
  • 11.15 - 11.45: Ouders/verzorgers O16
  • 12.00 - 12.30: Ouders/verzorgers O14
  • 12.45 - 13.15: Ouders/verzorgers O18

2. Programma Jongste Jeugd

Tijdens de oudersessies voor de Jongste Jeugd (O7 t/m O10) kunnen de kinderen deelnemen aan de Kick-off clinics.

• 08.30 - 09.30 uur: O9 en O10 (veld 3)
  • 09.30 - 10.30 uur: O7 en O8 (veld 3)

3. Programma Junioren

Voor veel teams van O12 t/m O18 is het gelukt om (onderlinge) oefenwedstrijden te organiseren in samenwerking met HCM en Upward. Sommige teams spelen deze zaterdag thuis en andere uit omdat niet alles past op Ede.

Doen: Mini-cursus Spelbegeleider voor ouders Jongste Jeugd

De scheidsrechterscommissie organiseert speciaal voor alle ouders van de Jongste Jeugd een Mini-cursus Spelbegeleider. Bij de Jongste Jeugd kennen we geen scheidsrechters, maar spelbegeleiders (ouders van het team). De spelbegeleider zorgt ervoor dat de wedstrijd op een veilige, sportieve en leuke manier verloopt. Na de cursus weet je wat het inhoudt om spelbegeleider te zijn en ken je de uitgangspunten om de wedstrijd goed te begeleiden.

Ronde 1: 10.15 - 10.45 uur (Bestuurskamer)

Ronde 2: 11.00 - 11.30 uur (Bestuurskamer)

4. Doen: Mini-Opfriscursus Fluiten voor spelers en ouders

Voor alle spelers en ouders die fluiten, organiseert de scheidsrechterscommissie de Mini-opfriscursus Fluiten. Binnen 30 minuten weet je de (nieuwe) regels en krijg je handige tips & tricks zodat je straks met plezier en vertrouwen weer je wedstrijden fluit. Kom dus langs en doe er je voordeel mee!

Ronde 1: 11.45 - 12.15 uur (Bestuurskamer)

5. Handig: ophalen of ruilen wedstrijdkleding

Tijdens de Kick-off kun je ook je wedstrijdkleding ophalen, ruilen of inleveren. Ben je nieuw en wil je jouw wedstrijdtenue ophalen? Geef dit dan van te voren aan de Kledingcommissie door via [email protected]. Dan zorgen zij ervoor dat alles klaar ligt. De Kledingcommissie is aanwezig van10.00 - 13.00 uur.

6. Speciaal voor keepers

De Materiaalcommissie is van 09.00 - 13.00 uur aanwezig op de club. Keepers kunnen dan langskomen om spullen te repareren en/of te ruilen. Ook krijg je uitleg over het gebruik van de materialen en lockers. En mocht jouw team inspeelballen nodig hebben, stuur dan een mailtje naar: [email protected]

Heb je vragen over de Kick-off, stuur dan een berichtje naar: [email protected].

7. Horeca

De bar zal tijdens de wedstrijden open zijn voor een drankje en hapje

Tot zaterdag 31 augustus, dan maken we er samen een mooie Kick-off van!

Sportieve groet,

Bestuur en Technische Commissie MHC Ede