Stem op MHC Ede via Rabo ClubSupport

9-9-2024

Ook dit jaar doet MHC Ede mee aan de Rabo ClubSupport actie. De actie, waarbij je als lid van de Rabobank op jouw 3 favoriete clubs kunt stemmen. Door jouw stem krijgen wij een financieel steuntje in onze rug.

Ons doel

Afgelopen jaren hebben we al grote stappen gemaakt op het gebied van verduurzamen. We willen hier graag mee doorgaan. We willen besparen op ons waterverbruik en energie efficiënter gaan gebruiken. Help je mee door te stemmen op MHC Ede?

Lid van de Rabobank?

Stem dan op MHC Ede en help ons om ons doel te behalen. Ga hiervoor naar de Rabo App en zoek op Rabo ClubSupport. Of stem via rabobank.nl/clubsupport.

Je kan vanaf nu stemmen tot en met dinsdag 24 september.