Ede Doet cheque

17-9-2024

De Ede Doet cheques vallen weer op de deurmat. Wij kunnen die goed gebruiken om weer ons jaarlijks sportfestijn te organiseren voor alle kinderen uit Ede en omstreken. Een leuke manier om kennis te maken met hockey en de leukste club van Ede.

Doneren doe je zo

Ga naar www.ededoet.nl/initiatief/4309 en kies onder ‘Doneer’ voor de optie 'cheque'. Vul tot slot de activatiecode in die op jouw cheque staat.

Je kan ook een foto van de bon mailen naar [email protected]. Of lever jouw cheque in bij de bar in het clubhuis.

Veel cheques belanden ongebruikt bij het oud papier. Zonde! Vraag buren, vrienden of familie om ook te doneren aan MHC Ede. Samen zorgen we voor het hockeyfestijn.