Vacature: Gastheer/gastvrouw nieuwe instroom

12-8-2017

Functieomschrijving:

Bij MHC Ede willen we dat iedereen zich welkom voelt, vanaf het eerste moment.

Vandaar dat wij op zoek zijn naar een enthousiast persoon die de nieuwe jeugdleden wil bijstaan en kan helpen om deze nieuwelingen het ‘warme bad’ gevoel te geven.

Wie we zoeken:

Iemand die het leuk vindt om mensen te enthousiasmeren, welkom te heten en in meer of mindere mate wil begeleiden bij binnenkomst en wegwijs wil maken binnen MHC-Ede. Een contactpersoon voor jeugdleden en hun ouders bij vragen in de eerste periode van hun Edese hockeycarrière. Een betrokken regelneef/nicht die naast de woensdagmiddag (training nieuwelingen is van 16.30-17.30) ook bereid is enkele mails of belletjes van ouders te willen beantwoorden.

Belangrijkste taken:

• Het ontvangen, begeleiden en enthousiasmeren van de nieuwe jeugdleden en hun ouders op woensdagmiddag.
  • Overleg met de trainer indien gewenst.
  • Contact houden met de jeugdleden en hun ouders over voortgang.
  • Beantwoorden van vragen en geven van informatie.
  • Contact met de lijncoördinatoren en jongste jeugdcommissie over plaatsing van de leden in de diverse teams.

Werkt samen met:

Vanuit de ledenadministratie/jongste jeugdcoördinator zal je worden geïnformeerd over nieuw ingeschreven leden. Je hebt contact met de trainer en stelt de nieuwe leden voor aan de anderen bij de training. Je informeert, samen met de trainer, de lijncoördinatoren over de gang van zaken, alvorens ze worden geplaatst in een team.

Tijdsbeslag:

Er wordt verwacht dat je ruim vóór de aanvang van de training aanwezig bent om de nieuwe leden op te vangen en te begeleiden. Je zal dus op woensdagmiddag aanwezig zijn op de club. Houdt rekening met anderhalf uur van je tijd op woensdagmiddag (van 16.00-17.30 uur). Verder zal je af en toe een email of telefoontje krijgen welke je zo enthousiast mogelijk behandeld.

Start functie:

Het zou prettig zijn om zsm al contact te leggen met de trainer, de lijncoördinatoren en de jongste jeugd commissie. Echte start zal aan het begin van het nieuwe seizoen zijn.

Meer informatie:

Bas Dings, voorzitter vrijwilligerscommissie ([email protected]) of Bianca Urannie, coördinator jongste jeugd, [email protected]