Ondersteuning door fysiotherapeuten bij MHC EDE

29-9-2017
Beste Leden,

Het seizoen is inmiddels in volle gang.

De combinatie van trainingen en wedstrijden, hier en daar een keer een bal of een stick op een van onze lichaamsdelen, zou kunnen leiden tot een vervelende/onverwachte blessure.

Wij willen als vereniging graag voorzien in een goede en professionele begeleiding na het ontstaan van een blessure.

Wij zijn, als MHC Ede, dan ook verheugd met een tweetal zeer enthousiaste therapeuten die hun kwaliteiten willen aanwenden om onze leden te begeleiden.

Erik Bravenboer (Fysio-Centrum Bravenboer) en Kai Rudelsheim (Paradocs Ede) hebben specialiteiten in het behandelen van sportblessures en misschien nog wel belangrijker het voorkomen van blessures.

Erik Bravenboer is namens de vereniging aanspreekpunt voor de A, B jeugd en de senioren.
Kai Rudelsheim heeft meer gevoel bij de Jongste Jeugd, C en D jeugd.
Binnenkort zullen Erik en Kai zich presenteren aan de leden en aangeven op welke wijze zij zich verdienstelijk kunnen en zullen maken binnen onze vereniging.

MHC Ede gaat er vanuit met deze samenwerking te voorzien in de behoefte om op een verantwoorde en gezonde wijze de hockeysport te kunnen beoefenen.