Zaalscheidsrechters gezocht!

20-11-2017

Beste hockeyers,

Zoals jullie weten starten binnenkort de wedstrijden in de zaal, en ook dit jaar zijn er te weinig scheidsrechters om al onze wedstrijden te fluiten,

wat met zich meebrengt dat de scheidrechters die we hebben onevenredig veel ingezet moeten worden. Daarom zijn wij van de zaalcommissie op zoek naar mensen met een kaart die af en toe willen fluiten en ons (de teams) uit de brand kunnen en willen helpen.

Wat moet je doen, stuur een email naar [email protected], met daar in je naam en telefoonnummer en welke weekenden je wil/kan fluiten. Dan zorgen wij dat er op tijd contact met je opgenomen wordt mocht de planning hierom vragen.

Het seizoen begint op 2 December 2017 en eindigt met de laatste wedstrijden op 18 Februari 2018

Wat krijg je ervoor terug, een goed gevoel, want je hebt 2 of misschien wel meer teams geholpen en een flesje drinken(per wedstrijd).

En wat ook niet onbelangrijk is, onze dank en waardering.

Namens de Zaal commissie,

Louis, Henriette en Jan-Willem