Samen werken aan een veilig sportklimaat

27-11-2017

Samen werken aan een veilig sportklimaat

Plezier beleven aan je sport. Genieten van gezelligheid op de club. Je veilig voelen op MHC Ede. Dat wensen we iedereen. Als vereniging onderschrijven we het beleid omtrent grensoverschrijdend gedrag al langer. Nu gaan we er ook daadwerkelijk invulling aan geven. Samen gaan we werken aan een veilig sportklimaat.

Wat is grensoverschrijdend gedrag?

Sporten en grensoverschrijdend gedrag. Ze zouden geen enkele relatie met elkaar moeten hebben. Maar helaas is dat niet waar. Ook binnen de sportwereld vinden incidenten plaats variërend van seksueel getinte opmerkingen tot aanrandingen, pesten, bedreigingen, discriminatie, mishandeling en belediging. Dit valt allemaal onder grensoverschrijdend gedrag. Gedrag dat we op MHC Ede niet tolereren.

Klik op onderstaande link om verder te lezen hoe MHC Ede de kans op grensoverschrijdend gedrag zo klein mogelijk maakt.

Een veilig sportklimaat voor iedereen, dát is wat we willen. Als iedereen zich daar voor inzet zou dat heel mooi zijn. Voor vragen of opmerkingen over dit onderwerp kun je terecht bij Alex Kiffen, [email protected]

Alex Kiffen,

Voorzitter MHC Ede