Clinics voor kinderen basisschool | maak kennis met hockey

27-3-2018

Hockey is een super sport voor jongens en meisjes. En Mixed Hockey Club Ede is een super vereniging met veel gezelligheid en goede sportieve resultaten.

Ontdek het ook tijdens onze clinics op woensdag 11 en 18 april van 16.00 tot 17.00 uur bij ons op de club. Speciaal voor kinderen van de basisschool.

Je leert dan van ervaren hockeytrainers de basisvaardigheden en zult ontdekken hoe leuk de sport en de club zijn. Meld je voor 4 april aan via [email protected]. Zie flyer (bijlage) voor meer informatie en voor welke informatie je door moet geven bij je aanmelding.

Twee clinics, een eigen stick en bitje voor maar 20 euro (met dank aan Sportted). Kom je ook?