Clubscheidsrechter PLUS

26-5-2018

Ben jij één van die scheidsrechters die fluiten wél leuk vindt?

En zou jij het leuk vinden om meer te fluiten, en vooral te leren om beter te fluiten?

Dan zou jij misschien mee kunnen doen met de opleiding voor clubscheidsrechter PLUS.

We willen proberen het komende seizoen deze opleiding op MHC Ede te starten.

Dus heb je interesse, kom dan vrijblijvend langs op de voorlichtingsbijeenkomst op woensdag 20 juni in het clubhuis om 19:30 uur. Daar zullen we uitleggen hoe de opleiding in elkaar zit, wat je mag verwachten bij de opleiding en wat er van je verwacht wordt.

Dus, tot ziens op 20 juni!

Hartelijke groet,

De Scheidsrechterscommissie

PS: Opgeven is niet verplicht, maar voor de organisatie van de bijeenkomst is het wel handig als je ons een mailtje stuurt als je wilt komen.

PS 2: Als je niet aanwezig kunt zijn, maar wel belangstelling hebt, stuur dan ook even een mail.

Mailadres: [email protected]