Integratie bemannen wedstrijdtafel en bardienst

30-8-2018
Vanaf dit seizoen wordt de 'functie' wedstrijdtafel geintegreerd met de bardienst. Per team wordt 1 persoon gevraagd die 2 uurtjes achter de bar staat en vandaar de teams ontvangt en de weg wijst. Ook zal de blauwe bak achter de bar aanwezig zijn met alles wat je nodig hebt en de papieren versie van het wedstrijdschema. In de tijd dat alle wedstrijden aan de gang zijn en er dus niks te doen is, ben je als extra hulp beschikbaar achter de bar.
De coaches/teammanagers ontvangen een overzicht wanneer het team wedstrijdtafel/bardienst heeft.