Schrijf je nog snel in voor de Tackle Back Toerrit!

11-9-2018

Wil je genieten van het prachtige landschap van de Gelderse Vallei en Veluwe met een extra uitdaging? Schrijf je dan nog snel in voor de eerste editie van de MHC Ede Tackle Back Tourrit. De rally/puzzelrit, uitgezet door Bolpijl Events vindt plaats op zaterdag 22 september en start en finisht op de club. De dag wordt afgesloten met een 'Stoer Vlees Buffet'. De opbrengst van de rally gaat naar de aankleding van ons clubhuis en de G-Hockey.

Alle auto’s mogen meedoen waarbij er wel een lichte voorkeur is voor bijzondere auto’s zoals Classic Cars, Youngtimers, Super Cars en Cabrio’s. Deelname aan de rally kost slechts € 75,- per persoon. Daarvoor krijg je 2 prachtige routes rondom ons nieuwe clubhuis, een mooi ‘Tackle Back’ routeboek, een rallyschild, de consumpties (tot het Stoer Vlees Buffet) en een lunch. Uiteraard eeuwige roem voor de winnaars met prijzen in de vorm van mooie wijnen verzorgd door Batach Wijnen. Het is de bedoeling vanuit de MHC Sponsorcommissie dat de rally een jaarlijks terugkerend evenement wordt.

Inschrijven voor de rally kan tot uiterlijk 15 september op: [email protected]

Na de rally kun je deelnemen aan het ‘Stoer Vlees Buffet’. Ook sponsoren, leden en andere betrokkenen bij MHC Ede zijn van harte welkom om mee te eten. Het buffet kost € 25,- per persoon (te betalen in het clubhuis). Aanmelden voor het ‘Stoer Vlees Buffet’ (ook als je met de rally meedoet) gaat via [email protected] (uiterlijk 20 september doorgeven).

Programma:

13.00 uur: Inloop en ontvangst deelnemers toerrit in het clubhuis met koffie/thee/broodje. Je ontvangt het routeboek met een vrijwaring naar de organisatie voor deelname aan de rally.

14.00 uur: Start eerste auto’s. Eerst route eindigt om 15:30 uur, daarna een korte pauze op MHC Ede.

16.00 uur: Start tweede route. Terugkomst om 17:30 uur op MHC Ede.

18.00 uur: Start ‘Stoer Vlees’ buffet