Jurgen van der Rijst Technisch Coördinator breedtesport

19-9-2018
Wij zijn zeer blij met de toevoeging van Jurgen van der Rijst aan de staf van Techniek en Opleiding (T&O). Jurgen is een bekend gezicht binnen MHC Ede. Hij heeft zijn hele jeugd bij MHC Ede gespeeld, o.a. in de landelijke JA competitie, en is tegenwoordig speler van Heren 2. Jurgen is al acht jaar actief als trainer en coach binnen de club. Hij is bovendien Voorzitter van het Jeugdbestuur.

Jurgen zal dit seizoen actief zijn als Technisch Coördinator bij de wedstrijden van de breedtesport. Hij zal op zaterdagen aanwezig zijn en een ondersteunende rol vervullen voor de coaches. Binnenkort zal hij zich aan hen voorstellen en zijn rol verduidelijken.

Jurgen blijft tevens actief als Hoofdtrainer Jongste Jeugd en geeft dit seizoen meerdere teams training binnen de club, te weten de C- en D-lijnteams en Jong Dames 1. Hij combineert zijn taken binnen MHC Ede met zijn studie fysiotherapie aan de THIM te Nieuwegein.