WOENSDAG 26 SEPTEMBER - SPELBEGELEIDERSAVOND JONGSTE JEUGD

19-9-2018
Op woensdag 26 september aanstaande wordt in het clubhuis een informatieavond georganiseerd voor spelbegeleiders van jongste jeugdteams. De avond zal verzorgd worden door Lukas Westra. De spelregels en aandachtspunten van het begeleiden van wedstrijden komen aan bod. Ook is er de mogelijkheid om vragen te stellen over situaties waar je tot nu toe tegenaan gelopen bent. De ouders van de F-jes en E6-tallen worden om 19.30 uur verwacht; om 20.30 zijn de E8-tallen aan de beurt. Iedere ouder wordt uitgenodigd om bij deze avond aanwezig te zijn. Voor meer informatie kun je een mail sturen naar [email protected]. Van tevoren opgeven is niet nodig.

Graag tot de 26ste!