Jeugdteams presteren goed!

12-10-2018
De jeugdteams van MHC Ede hebben voor de herfst behoorlijk goed gepresteerd.
Een aantal teams heeft echter bijzonder goed gepresteerd, dit zijn:

JA1: zij zijn tweede geworden in de Topklasse achter Nijmegen en spelen morgen (13 oktober) tegen Union om een plekje in de hoogste landelijke competitie. De winnaar van deze kruisfinale plaatst zich rechtstreeks. De wedstrijd is om 15.30 uur en wordt gespeeld op Nijmegen (NMHC). Succes Thijs, Rob en spelers!

JC1: zij spelen dit seizoen in de sub-topklasse en staan momenteel met 15 punten uit 5 wedstrijden strak bovenaan. De C-jeugd speelt, in tegenstelling tot de overige jeugdteams, een competitie tot aan de winter. De nummer 1 van de sub-topklasse plaatst zich rechtstreeks voor de InterDistrictCompetitie (IDC). Ga zo door mannen!

MB4: zij zijn ongeslagen herfstkampioen geworden in hun poule en zullen bij de nieuwe indeling na de herfst promoveren naar een hogere klasse. Proficiat Alex, Gert-Jan, Britt, Tjerk en speelsters!

MB5: ook zij zijn ongeslagen herfstkampioen geworden met 15 punten uit 5 wedstrijden en zullen na de herfst ook promoveren naar een hogere poule. Proficiat Sietse, Marc, Maaike, Deborah en speelsters!