Charlotte Hols Coördinator Jongste Jeugd

28-10-2018
Na 7 jaar draagt Bianca Urannie het stokje over aan Charlotte Hols. Charlotte loopt nu nog met Bianca mee, maar na de zaalperiode zal zij de functie Coördinator Jongste Jeugd volledig van haar overnemen.

‘Als kind was ik al lid van MHC Ede. Ik ben getrouwd met Taco en heb twee zoons Olivier en Maarten (zij spelen in JD3 en J6E1). Toen Olivier lid werd en we meededen aan een ouder-kind wedstrijdje vond ik het weer zo leuk dat ik weer zelf ben gaan hockeyen. Ik speel nu met veel plezier bij Veterinnen A. Ook ben ik vaak op zaterdag langs de lijn te vinden als mede-coach van JD3. Voor de gezelligheid probeer ik zo nu en dan ook nog een bardienst te doen, maar dit is niet altijd te combineren.

Samen met T&O Jongste Jeugd en de trainers zorg ik ervoor dat de Jongste Jeugd, van de funkeys tot en met de E8 tallen, zich thuis voelt op de club en goed wordt opgeleid. Samen met mijn lijncoördinatoren ben ik het aanspreekpunt voor alle ouders. Ik ben langs de lijn of in het clubhuis te vinden tijdens de trainingen op woensdag- en vrijdagmiddag. Spreek mij gerust aan als je vragen of opmerkingen hebt of neem contact op via [email protected].