Lukas Westra versterkt T&O

3-12-2018
Als MHC Ede zijn wij enthousiast over de ontwikkelingen binnen het technisch hart van onze vereniging. Wij willen je graag informeren over de uitbreiding van de taken van Lukas Westra.

Lukas Westra is al een aantal jaren zeer actief binnen onze vereniging. Na zijn periode als keeper van Heren 1 is Lukas hoofdcoach geworden van Dames 1. Inmiddels is hij bezig aan zijn 4e seizoen. Daarnaast gaf hij trainingen aan keepers en meerdere jeugdteams.

Wij hebben Lukas naast zijn functie als hoofdcoach, kunnen toevoegen aan Techniek en opleiding (T&O). In nauwe samenwerking met Edwin Schreuder zal hij zich bezig houden met de ontwikkelingen van onze jeugd (top en breedte). Zij zullen het bestuur ondersteunen en adviseren in alle aspecten die met T&O te maken hebben. Naast zijn ondersteunende en adviserende taken heeft hij een mooie klik met onze jongste jeugd.

Lukas is inmiddels veelvuldig te zien bij de trainingen van de jongste jeugd en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van deze jonge leeftijdsgroep. Wij zijn blij met de aanstelling van Lukas in deze uitgebreide rol en wensen hem veel succes in het vervullen van deze taken!

Namens het bestuur,
Marcel Willemsen