Kick-off sportplaatjesactie | ophalen albums door begeleiding teams

4-12-2018

Beste leden,

Aanstaande vrijdag 7 december om 20.30 uur vindt in ons clubhuis de officiële kick-off van de sportplaatjesactie plaats. Alex Kiffen krijgt dan het eerste exemplaar overhandigd van de managers van Albert Heijn XL, Stadspoort en Rozenplein.

Tijdens de kick-off ontvangen alle teammanagers/trainers-coaches/coaches de albums van hun eigen team. Zij zorgen voor de verdere distributie binnen het team. Extra leuk: alle leden die een sportplaatje hebben laten maken, krijgen hun persoonlijke exemplaar!

Graag nodigen we alle begeleiding uit om aanwezig te zijn bij deze kick-off. Zorg ervoor dat de albums deze vrijdag opgehaald worden, want het clubhuis gaat daarna dicht in verband met de winterstop. Het zou jammer zijn als je team de albums niet ontvangt. Als je zelf niet kunt, zorg dan voor vervanging.

Kun je niet wachten om je eigen exemplaar in te zien, dan ben je natuurlijk van harte welkom om met jouw teammanager/trainer-coach/coach mee te komen!

Van 7 december 2018 tot en met 27 januari 2019 kun je alle plaatjes sparen bij AH XL, Stadspoort en Rozenplein. We wensen je heel veel succes en plezier!

Namens het bestuur,

Bianca Urannie