2e hands hockeybeurs | lever oude spullen in!

10-5-2019

Aan het begin van het nieuwe seizoen organiseren wij een tweedehands hockeybeurs. Heb je thuis hockeyschoenen, sticks, scheenbeschermers, trainingsbroeken, rokjes, shirts, sokken etc. in de kast liggen? Maak er iemand anders blij mee!

Het inleveren van je spullen kan op iedere woensdagmiddag tot en met 13 juni aanstaande in het clubhuis. De kleding graag gewassen inleveren.

Op 31 augustus kun je op de club voor een klein bedrag je slag slaan voor het komende seizoen. De opbrengst komt ten goede aan de club.

Let op: deze beurs geldt NIET voor de door de club verstrekte wedstrijdtenues. Hiervoor worden op een ander moment ruildagen georganiseerd.