KlusClub wint trofee 'Vrijwilliger van het Jaar'

4-7-2019
Gisteren vond de jaarlijkse bedank BBQ van het bestuur voor vrijwilligers, trainers en sponsoren plaats. Tijdens deze avond mocht iedereen stemmen op de genomineerden voor de trofee 'Vrijwilliger van het Jaar'. De KlusClub heeft verdiend deze prijs gewonnen. Een beloning voor al het werk dat zij verrichten voor MHC Ede:

"De Klusclub is misschien wel de meest onzichtbare commissie van MHC Ede. Maar de vaste leden Henk Draaijer, Jan Gast, Gert van Nieuwamerongen, Govert van Schaijk, Henk Smilde en Erik Vermeer zijn iedere donderdagochtend op de club te vinden. Zij worden regelmatig aangevuld met de buitengewoon klusclubleden Harm Reytenbagh en Bert Hamann. Deze opa’s en vaders doen allerlei werkzaamheden in en om het clubhuis zoals kleine reparaties, het vervangen van reclameborden, het opruimen van al het blad in de herfst. Kortom, zij zorgen ervoor dat ons clubhuis en terrein er pico bello bij staan. Hun bijdrage is er een die onderbelicht, maar o zo belangrijk is. Laten we van deze nominatie direct een oproep maken aan klussers (man of vrouw) om zich bij hen aan te sluiten".

De andere genomineerden werden natuurlijk ook geroemd om hun inzet voor de club: Serge van Rijn, Bianca Heijnen, Anne-marie van Hees en Henriette Bruijnes.

Ook aandacht voor Dolf Smits voor het opzetten van de CS+ opleiding waardoor scheidsrechters zich verder kunnen ontwikkelen en voor Bianca Mars voor haar bewezen horecadiensten voor de club.

Iedereen die zich het afgelopen jaar heeft ingezet voor de club: hartelijk dank. Want de club, dat zijn wij samen!