Bianca Urannie Lid van Verdienste

7-7-2019
Bij de ALV op 26 mei is Bianca Urannie afgetreden als Bestuurslid Jongste Jeugd en Leden. Bianca heeft zich in de afgelopen 8 jaar continue ingezet voor de Jongste Jeugd. Zij heeft vele jaren samen met een groep vrijwilligers elke woensdag en vrijdag gezorgd voor de hockeyschool en was initiatiefnemer van de Bitje & Stick clinics waardoor er een continue stroom van nieuwe jeugdleden is geweest. De laatste drie jaar is ze ook als bestuurslid actief geweest.

Het bestuur heeft tijdens de ALV Bianca voorgedragen voor het lidmaatschap van verdienste, wat met een luid applaus door de aanwezige leden is aangenomen. We willen Bianca danken voor die vele jaren dat ze zich met hart en ziel heeft ingezet voor onze vereniging!

Namens het bestuur,
Alex Kiffen