Nodig vrienden, klasgenoten, familie uit voor de clinics Stick & Bitje

27-8-2019
Op woensdag 18 en 25 september organiseren wij weer de top clinics 'Stick & Bitje' voor alle kinderen van de basisschool. Zo kunnen zij op een leuke manier kennis maken met hockey en met onze gezellige club. Met deze clinics willen wij veel jeugdleden werven.

Help je mee om zoveel mogelijk kinderen op de been te krijgen? Nodig vrienden, familie en klasgenoten uit om aan de clinics mee te doen. Hiervoor kun je de bijgesloten flyer gebruiken.

De clinics vinden plaats op woensdag 18 en 25 september van 16.00 - 17.00 uur op MHC Ede. Deelname aan beide clinics kost totaal 20 euro en dit is INCLUSIEF een eigen nieuwe stick en bitje dankzij onze sponsor Sportted.

Zie de flyer voor meer informatie. Aanmelden kan tot 11 september.
Heb je vragen over de clinic, stuur dan een berichtje naar [email protected]