Dames 1 seizoen 2019-2020: even voorstellen!

18-9-2019

Afgelopen zondag is ons Dames 1 gestart met de competitie. De dames, uitkomend in de 1ste klasse D, mochten aantreden tegen Phoenix uit Zeist.Het eindresultaat was 1-1. De tegenstanders in deze klasse zijn: Upward, Amersfoort, Quick Stick, Bully, EHV, Phoenix, GCHC, GHBS, Apeliotes, Gr. Studs en Civicum.

Wanneer je de dames komt aanmoedigen, tref je wat nieuwe gezichten aan. Naast de inmiddels vertrouwde gezichten van Dymphe, Anneke, Noor, Nina, Chiara, Nikki, Alieck en Emma hebben uit onze eigen jeugd de volgende spelers de overstap gemaakt:

·Femke Johannes # 9,student communicatie en informatiewetenschappen Utrecht(18 jaar)

·Tess van der Linden #14,student bestuurs- en organisatiewetenschappen Utrecht (18 jaar)

·Naomi Wensink #12, student verpleegkundige Nijmegen(18 jaar)

·Alisha de Bock #7, Havo scholier Ede (17 jaar)

·Britt Willemsen #17, student CIOS Arnhem (18 jaar)

Van buiten de MHC Ede zijn aan de selectie toegevoegd:

·Demi v.d. Scheur #8, student Psychologie Amsterdam (22 jaar)

·Marlien Burgers #13, Student Youth, Education en Society Utrecht (22 jaar)

Dames 1 staat ook dit jaar weer onder de bezielende leiding van Hoofdcoach Lukas Westra met nieuwe assistent Thomas van Drie.

Zondag a.s. speelt Dames 1 tijdens de SuperSunday haar eerste thuiswedstrijd tegen GCHC. Aanvangstijd 12:45 uur.

Wij wensen de Dames en begeleiding een mooi en succesvol seizoen toe.