Ruilen rokjes en broeken MHC Ede wedstrijdtenue

10-10-2019

De nieuwe sponsorshirts zijn binnen en alle coaches/teammanagers zijn druk bezig met de grote omwisselactie.

Dit is ook het moment om te checken of het rokje/broek nog de juiste maat heeft. Mocht je een andere maat rokje/broek nodig hebben, dan kun je op onderstaande momenten je gewassen rokje of broek ruilen op de club, beneden in de bestuurskamer:

·zaterdag 12 oktober tussen 12.00 u en 13.30 uur

·dinsdag 15 oktober tussen 19.30 u 20.30 uur

·donderdag 17 oktober tussen 19.30 u - 20.30 uur

Dit zijn dezelfde momenten waarop de coaches/teammanagers de shirts voor hun team kunnen wisselen.

Reminder voor de coaches/teammanagers m.b.t. de shirts:

·Willen jullie inventariseren voor jullie team welke maten jullie nodig hebben en dit z.s.m. per mail aan ons doorgeven via [email protected]? Vermeld hierbij alleen de maten en aantallen, géén namen. De maatvoering van de shirts is hetzelfde gebleven.

·Voor keepers geldt dat zij nu kunnen kiezen uit de maten 152-164-S-M-L-XL-XXL (voorheen waren dit slechts 4 maten 152-164/S-M/L-XL/XXL).

·Het handigst is als jullie na de wedstrijd van 6 oktober aanstaande alle shirts innemen, wassen en daarna omruilen voor de nieuwe shirts.

·Let er alsjeblieft op dat iedereen uit het team zijn/haar shirt inclusief de keeper inlevert. Shirts later inleveren en toch een nieuw shirt meenemen is NIET mogelijk.

·Laat ons weten wanneer je langs komt om de shirts te ruilen.

Hartelijke groet,
Namens de Kledingcommissie,

Christa Wolters, Bianca Heijnen en de nieuwe kledingcommissie vanaf half oktober 2019: Richard Beers, Giulia Mano en Susan Duthler