Stem nu op Harm Reijtenbagh als Clubheld van het Jaar!

1-11-2019

We hebben Harm Reijtenbagh genomineerd voor Clubheld van het Jaar. Harm zet zich als vrijwilliger al jaren moeiteloos in voor de club. Via de Klusclub verricht hij werkzaamheden in en om het clubhuis zoals kleine reparaties, het vervangen van reclameborden en het opruimen van al het blad in de herfst. Kortom, hij zorgt er samen met de andere leden van de Klusclub voor dat ons clubhuis en terrein er altijd pico bello bij staan.

Tijd om te laten zien hoezeer we dat waarderen. Hoe?
Door nu op Harm te stemmen via: https://www.clubheldvanhetjaar.nl/harm-reijtenbagh
Denk eraan je stem te bevestigen, hier ontvang je van de verkiezing Clubheld van het Jaar een mailtje voor. Zonder bevestiging is je stem niet geldig en dat zou jammer zijn.

Hoe meer stemmen, hoe beter. Want we moeten eerst de meeste stemmen binnen de gemeente Ede voor Harm binnenhalen, zodat hij vervolgens kans maakt om provinciewinnaar en uiteindelijk landelijke winnaar te worden. Harm wint dan de titel 'Clubheld van het Jaar 2019' en een feest voor de hele club. Stemmen en delen dus!