In memoriam: Neelie Gerressen - de Rooij

19-2-2020

Het droevige bericht van het overlijden van Neelie Gerressen - de Rooij heeft ons diep geraakt. We gaan haar betrokkenheid, oprechte belangstelling, kennis, gezelligheid en warmte missen.

Sinds 2012 heeft Neelie een belangrijke rol gespeeld in de opleiding van de jongste jeugd van MHC Ede. Dit deed zij met verve vanuit haar coördinerende rol in de Jongste Jeugd Commissie. Buiten techniek en prestatie stonden veiligheid en speelplezier bij haar voorop.

Ook de familiekant van de club kreeg ‘a touch of Neelie’ met haar eigen invulling van het Sinterklaasfeest, het opzetten van het Paasfeest, coördinatie van de gezellige zaalhockeytoernooien voor de E6 en de afsluiting van het seizoen: de Open Clubdag. Ook met de introductie van de clinics ‘Stick, Bitje & Bal‘ wist ze bij nieuwe kinderen en hun ouders de juiste snaar te raken en hen welkom te laten voelen op MHC Ede.

Een boegbeeld van onze club is er niet meer. We wensen Robert, Veerle en Lieke heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.

Namens het bestuur,

Alex Kiffen