Alle trainingen en wedstrijden zijn per direct tot en met 31 maart AFGELAST

12-3-2020
Naar aanleiding van de actuele ontwikkelingen met betrekking tot de indamming van het coronavirus in Nederland geeft de KNHB gevolg aan de oproep van het RIVM en de Nederlandse overheid. De KNHB heeft alle wedstrijden afgelast tot en met 31 maart. Dit betreft een maatregel die voor alle teams is genomen, ongeacht niveau en competitie.

Aansluitend op de landelijke maatregel vraagt de KNHB haar verenigingen per direct alle hockeyactiviteiten (trainingen, bijeenkomsten etc.) af te gelasten tot en met 31 maart.

Dus per direct zijn alle trainingen en wedstrijden tot en met 31 maart afgelast.