Nieuw trainingsschema Jongste Jeugd en Junioren

2-5-2020
Hierbij het nieuwe trainingsschema (zie bijlage onderaan dit bericht) voor de Jongste Jeugd en Junioren dat vanaf 4 mei ingaat. Goed om te weten: op 5 mei gaan de trainingen gewoon door.

Let op!
Om de trainingen ook bij deze verhoogde frequentie veilig te houden, vragen we alle kinderen extra alert te zijn op de volgende punten n.a.v. feedback van trainers en Coronaverantwoordelijken:
  • Kom maximaal 5 minuten voor de training op de club aan
  • Zodra de sirene gaat, is je training afgelopen en heb je 10 minuten om het sportcomplex De Bosrand te verlaten. Dit is in het belang van je eigen veiligheid en die van de sporters die na jou komen.
  • Fiets je met anderen naar de club, zorg dan dat je ook 1,5 meter afstand van elkaar houdt (Junioren)
  • Zet je tas niet in de dug-out maar langs het hek bij de ingang/uitgang van het veld. Zo kan je snel het veld af als de sirene gaat en houd je makkelijker 1,5 meter afstand tot elkaar (Junioren)
  • Trek je scheenbeschermers aan voordat je naar de club komt. Bij de Jongste Jeugd is dit handig, omdat de trainer hierbij niet mag helpen. Bij de Junioren voorkomt dit het te dicht op elkaar staan.