MHC Ede op 1,5 Meter: Alex Kiffen

25-5-2020

Wat gaat er om in het hoofd van onze voorzitter Alex Kiffen tijdens deze rare tijd? Je hoort en ziet het in deze 3e afleveringvan ‘MHC Ede op 1,5 Meter’!

'MHC Ede op 1,5 Meter'. Een serie korte video's waarin leden van onze club met jullie allemaal delen hoe het nu met ze gaat, wat ze missen en wat ze doen om fit te blijven. We gaan de komende tijd om de paar dagen een video plaatsen zodat we als leden toch verbonden blijven, ook al zien we elkaar minder op de club en langs de lijn.

Vind je het ook leuk om in deze serie jouw wel en wee te delen met de rest van MHC Ede? Stuur dan even een berichtje aan [email protected]

Veel kijkplezier!