Gezocht: teamleden Dames Veteranen A en Veterinnen A

11-6-2020

Voor een nieuw op te zetten Dames Veteranen A team met competitie op de zondag  is een aantal enthousiaste beginnende hockeydames op zoek naar versterking. We trainen op een doordeweekse avond.

Daarnaast zoekt het huidige Veterinnen A met competitie op de dinsdagochtend ook nog dames.

Ben jij gezellig, sportief, enthousiast, een teamplayer, geïnteresseerd in een leuk verenigingsleven, in voor 20 zondagen per jaar een wedstrijd (minder mag ook) en één keer per week fanatiek trainen, gek op lachen en sporten en een goede derde helft?

Ja?

Neem dan voor Dames Veteranen A contact op met met Bas Dings via ([email protected] ) of Linda van Beek (via [email protected]). We vertellen je met alle plezier meer! Wil je liever bellen? Bel dan 06 411 706 03 (Linda).

Voor de dinsdagochtendcompetitie kun je contact opnemen met Karin van der Molen ([email protected]).

Ken je iemand die hier erg enthousiast van wordt, stuur dit bericht dan door!