Transfernieuws: Luke Dommershuijzen van MHC Ede naar Amsterdam!

16-6-2020

Een droom komt uit voor Luke Dommershuijzen; deze zomer maakt hij de overstap naar Amsterdam. Van de Overgangsklasse naar de Hoofdklasse. Om onze balvirtuoos in actie te zien, moeten we volgend seizoen dus in het Wagener Stadion zijn. "Dat mijn droom nu werkelijkheid wordt is echt fantastisch!” vertelt een enthousiaste Luke Dommershuijzen over zijn transfer.

Trots, dat zijn wij als MHC Ede. Trots dat Luke zo’n geweldige speler is geworden. Trots dat zijn roots bij MHC Ede liggen. Trots dat hij zo lang voor de club gespeeld heeft en zulke mooie resultaten met H1 heeft geboekt. Trots dat wij zo’n toffe speler binnen de club hadden waar we elke wedstrijd weer van genoten.

Namens MHC Ede wensen we Luke heel veel plezier en succes toe bij Amsterdam, up to the next level! En Luke: we komen natuurlijk af en toe checken hoe het met je gaat daar in Amsterdam.

Lees in de bijlage het uitgebreide persbericht zoals we dat vandaag hebben uitgestuurd.

Ede Stad heeft ook een mooi artikel aan Luke gewijd.

Fotocredits: Ted Walker, Ede Stad