Looptrainingen op MHC Ede onder professionele begeleiding, doe mee!

25-6-2020

Wil jij sneller en wendbaarder worden en meer uithoudingsvermogen krijgen? Ga jij voor een betere conditie en een kleinere kans op blessures in het nieuwe seizoen? Doe dan mee met de zomer looptrainingen op MHC Ede. Fysiotherapeut Kai Rudelsheim (Paradocs) en MHC Ede dagen iedereen, jong en oud, leden én niet-leden om mee te doen.

Je kunt elke zondag tot en met 16 augustus van 10.00 tot 11.00 uur aan de looptrainingen deelnemen. Enthousiasmeer je team, familieleden, vrienden om ook mee te doen en werk samen aan je conditie!

Om deel te nemen schaf je via de webshop van MHC Ede een strippenkaart aan voor de looptrainingen: 5 trainingen voor € 50,- of 10 voor € 90,-. Jij een goede conditie, MHC Ede en Paradocs een financieel steuntje in de rug. De strippenkaart mag je ook met iemand delen.

Impressie van de 1e training: afgelopen zondagochtend om 10.00 uur startte de 1e looptraining op de club. Pittige en rustige oefeningen wisselen elkaar af, met dit keer als hoofddoel een actieve uitgangshouding, voor een snelle start van je sprint.

Ook zin in de looptraining? Dan zien we je graag aanstaande zondag om 10.00 uur op MHC Ede. Na aanschaf van de strippenkaart ontvang je een bevestiging met aanvullende informatie.