MHC Ede op 1,5 Meter: Diana Hoogendoorn

29-7-2020

Diana is weliswaar zelf geen hockeyster, maar ze is wél erg sportief: korfbal én hardlopen. Als partner van een hockeyende veteraan en moeder van 2 hockeyboys is Diana zéér betrokken bij de club - en des te meer omdat ze ook lijncoördinator is voor de jongens C en D! Bekijk haar video uit de serie ‘MHC Ede op 1,5 Meter’.

Bekijk ook de video’s van:

'MHC Ede op 1,5 Meter'. Een serie korte video's waarin leden van onze club met jullie allemaal delen hoe het nu met ze gaat, wat ze missen en wat ze doen om fit te blijven. We gaan de komende tijd om de paar dagen een video plaatsen zodat we als leden toch verbonden blijven, ook al zien we elkaar minder op de club en langs de lijn.

Veel kijkplezier!