MHC Ede op 1,5 Meter: de héle familie Rudelsheim-Wolbers

3-8-2020

Wie kent ze niet? Kai, Ilon & hun kinderen waren veelvuldig te zien op de buis tijdens het hoogtepunt van de Corona-crisis. Gelukkig zijn ze inmiddels weer aan het werk en verzorgen zelfs op de club speciale looptrainingen! In hun video ‘MHC Ede op 1,5 Meter' vertellen ze over wat ze doen én wat ze missen!

Met deze video sluiten we de reeks ‘MHC Ede op 1,5 Meter’ af. We hebben mooie inkijkjes bij leden gekregen en gezien hoe zij met deze bijzondere periode omgaan. Iedereen hartelijk bedankt voor het meewerken aan deze video’s en we hopen alle leden na ze zomerstop weer in en rond het veld te verwelkomen!

Bekijk ook de video’s van: