Uitbreiding bestuur

4-8-2020

In de afgelopen Algemene Ledenvergadering hebben we de nieuwe structuur voor MHC Ede toegelicht. Om deze nieuwe structuur goed vorm, inhoud en gewicht te geven, creëren we nieuwe functies binnen het bestuur. Zo gaat Richard Beers als beoogd bestuurslid de functie ‘Werving & Behoud’ inkleden en wordt Charlotte Hols als beoogd bestuurslid verantwoordelijk voor de breedtesport. Als beiden hun functie na de inwerkperiode ambiëren, dan worden zij in de Algemene Ledenvergadering in november als bestuurslid van MHC Ede voorgedragen en na goedkeuring van de Algemene Ledenvergadering als bestuurslid geïnstalleerd.