Gold Cup | MHC Ede H1 - Groningen H1 | donderdag 17 september

14-9-2020
De Gold Cup gaat weer van start voor Heren 1: het leukste, spannendste bekertoernooi dat bestaat voor de Nederlandse hockeyclubs. Bij winst gaan we door, bij verlies liggen we er gelijk uit. Dus kom onze mannen donderdagavond 17 september om 20.30 uur aanmoedigen tegen Groningen H1 en houd daarbij de coronaregels in acht:
  • Je houdt altijd 1,5 meter afstand tot elkaar (uitzondering kinderen t/m 17 jaar onderling);
  • Je registreert je aanwezigheid via de QR-code die op de posters op de club hangen of je vult het formulier achter de bar in;
  • Onder de overkapping en op het terras mag je alleen zitten (dus niet staan) en mogen maximaal 98 personen op 1,5 meter van elkaar plaatsnemen;
  • In het clubhuis mag je alleen zitten (tenzij je iets aan de bar aan het bestellen bent) en mogen maximaal 28 personen plaatsnemen, altijd op 1,5 meter van elkaar.
Als er meer mensen op het terras, overkapping of clubhuis aanwezig zijn dan toegestaan is, ga dan langs de rand van het veld staan. En als iemand je verzoekt het terras, overkapping of clubhuis te verlaten omdat er teveel mensen zijn, dan volg je dit zonder discussie op.