Nieuwe coronaregels rondom gebruik kleedkamers

21-9-2020

Beste trainers, spelers en bezoekers van MHC Ede,

In een tijd waarin corona een belangrijke rol speelt in ons dagelijks leven doen wij als club er alles aan om een zo veilig mogelijke omgeving te bieden voor spelers en bezoekers. Door het toenemend aantal besmettingen in Nederland hebben wij besloten de kleedkamers op MHC Ede te sluiten.

Op deze sluiting is 1 uitzondering welke na overleg met de KNHB tot stand is gekomen, te weten;

Op wedstrijddagen(dus niet tijdens trainingen!) is het voor Heren 1 en Dames 1 (inclusief tegenstanders) toegestaan de toegewezen kleedkamer te gebruiken onder de volgende voorwaarden:

• Minimaal gebruik van kleedruimte voor de voorbespreking
  • Bij gebruik douches maximaal 4 personen per kleedkamer (8 voor een dubbele kleedkamer)
  • Het ontvangende team draagt verantwoordelijkheid voor correct gebruik van kleedkamer door gasten
  • Onverantwoord gebruik van kleedkamers heeft onmiddellijke sluiting tot gevolg

Met sportieve groet,

Patrick Roke | Corona Coördinator