Plezier en kwaliteit scheidsrechters naar een hoger niveau tillen. Help je mee?

2-10-2020

Wat is er nou fijner dan het spelen van een wedstrijd waar de scheidsrechters als derde team op het veld staan te schitteren? En hoe fijn is het om als scheidsrechter zelf na de wedstrijd overspoeld te worden met complimentjes? Dit is tegenwoordig helaas niet meer zo vanzelfsprekend en hier willen we verandering in brengen. Doel is om het plezier en de kwaliteit van de scheidsrechters naar een hoger niveau te tillen.

Om deze reden zijn wij als scheidsrechterscommissie op zoek naar gemotiveerde leden, voor het uitvoeren van verschillende kleine, maar ook grotere taken. Voorbeelden hiervan zijn:

• Het begeleiden van nieuwe en/of enthousiaste scheidsrechters op het veld
  • Het oppakken van communicatie van en naar scheidsrechters, lekker thuis achter je scherm
  • Het geven van cursussen en workshops voor clubscheidsrechters/CS+’ers op de club
  • Als aanspreekpunt m.b.t. arbitrage voor iedereen rondlopen op de club tijdens (jeugd)wedstijddagen
  • En nog véél meer

Heb je interesse in het oppakken van een of meerdere taken binnen de commissie of wil je meer weten? Laat het ons dan weten via [email protected].

Hopelijk tot snel!

Namens de ScheidsCie MHC Ede,

Amber van Offeren (Dames Jong Senior 2)