Steun MHC Ede, word fit en maak kans op mooie prijzen!

20-2-2021

Met de Club Challenge Ede, georganiseerd door de Olympiërs Maarten Heisen en Annita van Doorn, kun je geld verdienen voor onze club, zelf kans maken op mooie prijzen én fitter worden. Genoeg redenen om mee te doen, meld je daarom snel aan via www.mijnfysiopraktijk.nl/clubchallenge

Wat houdt de Club Challenge Ede in?

Het gaat om een challenge waarbij je je gratis kunt aanmelden om een 6 weeks online trainingsprogramma te volgen van 3 trainingen per week (of een deel van de trainingen), gericht op de basisprincipes van sport, zoals snelheid, kracht, coördinatie, looptechniek en explosiviteit. Je krijgt punten wanneer je je aanmeldt of trainingen meedoet en deelt. Hoe meer punten je verzamelt, hoe hoger MHC Ede in de ranking komt en hoe hoger het sponsorbedrag is dat de club kan verdienen. Dit bedrag kan oplopen tot € 1.000,-!

Ook individueel maak je kans op mooie prijzen, namelijk met de weekchallenges. We dagen je elke week uit met een speciale challenge, dit kan zijn: neem een video op van een oefening die specifiek is voor hockey en deel deze via social media (facebook, twitter, instagram).

Elke week delen we ook verschillende tips, dit kan zijn over looptechniek, blessure preventie en voeding.

De warming-up van de challenge start op 22 februari, op 27 februari is de officiële start en vanaf dit moment kun je punten verdienen. Na aanmelding ontvang je een link en inloggegevens voor het programma en de spelregels. Na 27 februari  kun je je nog wel aanmelden, alleen kunnen dan in totaal minder punten verdiend worden. Dus hoe eerder je start, des te beter.

Wil je geld verdienen voor MHC Ede, zelf kans maken op mooie prijzen én fitter worden? Meld je dan aan via de volgende link, hier is ook meer informatie te vinden over de Club Challenge Ede:www.mijnfysiopraktijk.nl/clubchallenge

P.S. Daag je teamgenoten uit om mee te doen!