Steuntje in de rug voor senior-leden in het nieuwe seizoen

9-5-2021

Beste senior-leden,

Zoals jullie allemaal helaas nog aan den lijve ondervinden, zijn er vanwege corona in het afgelopen seizoen gigantische beperkingen geweest om jullie favoriete sport uit te oefenen. Daar komt nog bij dat ook de gezamenlijkheid van de teamsport voor maar zeker ook na de trainingen en wedstrijden helemaal is weggevallen. Wij vinden dat als bestuur een enorm gemis en willen graag in het nieuwe seizoen ook hiermee een goede start maken, ervan uitgaande dat de meeste beperkingen dan niet meer zullen gelden.

Ondanks de financieel moeilijke tijd voor de club hebben wij ervoor gekozen om voor alle senior-leden die lid blijven van de club het nieuwe seizoen met 25 euro bartegoed te starten. Vanwege de administratieve (on)mogelijkheden zullen we dit administreren per team. Uiteraard staat het een team vrij dit tegoed niet te gebruiken, maar wij vertrouwen erop dat dit een steuntje in de rug is voor een succesvolle heropening van de hockeybeleving in seizoen 2021-2022.

PS Mocht je om welke reden dan ook toch je lidmaatschap willen opzeggen, doe dat dan tijdig en volgens het reglement.

Hartelijke groet,

Bestuur MHC Ede