Doe mee aan de MHC Ede 'Shootout Rally 2021'

25-6-2021

Na deze coronaperiode is het weer tijd voor de leuke, gezellige en mooie dingen in het leven en daarom organiseert MHC Ede de 'MHC Ede Shootout Rally 2021'.Doe mee aan de unieke puzzel-tourrit van MHC Ede en maak er met je dochter en/of zoon, partner, trainer of coach een mooie en onvergetelijke dag van. Iedereen is welkom, leden en niet-leden!

We starten vanaf de Bosrand bij MHC Ede en gaat genieten van een mooie en goed te rijden puzzel-toerrit in de omgeving van Ede. Je komt op plekken waar je nog nooit bent geweest. Je kunt starten op zaterdag 3 juli, maar ook op zondag 4 juli tussen 10.30 en 12.00 uur. Inschrijven gaat per equipe en kost € 50,-. Dit is dus € 25,- per persoon inclusief lunchpakket, pauze en ijs. Als jij MHC Ede een warm hart toedraagt is een extra bijdrage van harte welkom (mag, moet niet). De opbrengst komt ten goede aan de jeugd van MHC Ede.

Bij terugkomst op de club is het terras open om gezellig na te kletsen over deze onvergetelijke dag (‘open’ volgens de op dat moment geldende corona regels).

Inschrijven

Inschrijven kan tot woensdag 30 juni 2021 tot 19:59 uur. Graag vermelden bij inschrijving welke dag je meerijdt. Schrijf je in via: [email protected] of bel 06-49773485

Prijzen

Je kunt prijzen winnen voor de:

• Origineelste geklede equipe
  • Mooiste klassieke auto
  • Mooiste moderne auto
  • Hardste autosound
  • Gekste selfie (van jou en de auto)

Doe dus mee en schrijf je snel in!

De 'MHC Ede Shootout Rally 2021' wordt mogelijk gemaakt door Veteranen B, MHC Ede G-Hockey en Bol Pijl Events.