ZomeravondHockey start aanstaande donderdag!

25-6-2021
Vanaf aanstaande donderdag 1 juli is het eindelijk weer tijd voor ZomeravondHockey! Elke donderdagavond t/m 29 juli kun je verschillende wedstrijdjes spelen in wisselende teams. Daarna gezellig borrelen op het terras (binnen de huidige coronaregels), kortom: hier wil je bij zijn!

Dus:
- ben je lid en 18 jaar of ouder en wil je een lekker partijtje spelen?
- ben je geen lid en 18 jaar of ouder, maar lijkt het je leuk om de basis van het hockeyen te leren?
- is je kind lid en lijkt het je gezellig om de club en andere ouders beter te leren kennen tijdens een gezellig partijtje hockey?

Kom dan vanaf donderdag 1 juli meedoen! Iedereen kan zich melden op veld 1 (naast het clubhuis) om 20.30 uur. Wil je een licht en een donker shirt meenemen in verband met het onderscheid maken tussen de teams?

Mocht je nog geen hockey-ervaring hebben, dan hebben wij een stick voor je beschikbaar. Graag ontvangen we in dit geval je aanmelding zodat we weten voor hoeveel personen we een training kunnen verzorgen. Dit kan op dit mailadres:

Tot donderdag 1 juli!