Doe mee aan de Grote Clubactie en win gave prijzen

9-9-2021

MHC Ede doet mee aan de Grote Clubactie. Dit is een actie waarbij je loten verkoopt en met de opbrengst direct de clubkas spekt. Met de opbrengst van de Grote Clubactie willen we een toestel of attributen aanschaffen die tijdens de training ingezet kunnen worden, waarbij de motorieke ontwikkeling extra gestimuleerd wordt.

Prijzen voor de lotenverkopers

Hoe meer loten je verkoopt, hoe meer kans je maakt op leuke prijzen vanuit de Grote Clubactie, zoals entreekaarten voor Bobbejaanland, een nieuwe fiets of zelfs een Nintendo Switch. Bekijk alle prijzen die jij kan winnen:  https://www.clubactie.nl/lotenverkopers/win-acties/.

Maar dat niet alleen: het jeugdteam van MHC Ede dat de meeste loten verkoopt wordt getrakteerd op een volledig verzorgde avond hamburgers eten bij onze sponsor Roadhouse. Jullie worden opgehaald én weer teruggebracht met de enige echte swingende Roadhouse-Schoolbus. Dat móet je meemaken! Dus verkoop zoveel mogelijk loten en die fantastische avond is van jullie!

Dit weekend ontvang je via je teammanager/coach de verkoopboekjes voor de Grote Clubactie en vanaf 18 september kun je los gaan met loten verkopen!

Doe je mee?