Coachavond voor coaches, trainers en teambegeleiders juniorenteams

15-9-2021

Beste coaches, trainers en teambegeleiders van onze juniorenteams,

Het afgelopen weekend is het nieuwe hockeyseizoen van start gegaan. MHC Ede wil teams, spelers, coaches en trainers helpen om leuker, aantrekkelijker te spelen en te coachen en om leden te laten groeien in het hockey. De rol van coaches, trainers en teambegeleiders is daarbij van groot belang.

Wij nodigen jullie daarom hierbij uit voor een coachavond onder leiding van Peter Sauer. Dit vindt plaats op maandag 20 september aanstaande om 20.00 uur in het clubhuis @MHC Ede en zal tot ongeveer 21.30 uur duren.

Peter zal zijn eigen ervaring en kennis met jullie delen, toegespitst op het begeleiden en coachen van jullie team. Floris Jan den Houting zal toelichting en uitleg geven namens de lijn-coördinatoren.

Doordat dit een compacte en informatieve avond is, is het van belang dat alle ondersteuners van het team (trainers/coaches/teambegeleiders van D t/m A teams) aanwezig zullen zijn. We hopen jullie daarom allemaal te ontmoeten. We ontvangen je opgave graag via mail naar [email protected]. Kun je niet deelnemen dan ook s.v.p. even een reactie sturen.

Alvast bedankt voor jullie spoedige reactie en tot maandag 20 september aanstaande.

Met sportieve groet,

Namens TM MHC Ede