Fleur Kramer versterkt ons social mediateam

29-9-2021

Mijn naam is Fleur Kramer en ik ben 23 jaar. Na een aantal jaren gestopt te zijn met hockey ben ik nu weer op de hockeyclub te vinden en speel ik in Jong Dames 1. Ik vind het heerlijk om weer te hockeyen en deel uit te maken van een mooie sportvereniging. Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan HBO International Hospitality Management in Leeuwarden en nu ben ik werkzaam als assistent bedrijfsleider bij Pizza en Pizza in Ede.

Zelf heb ik het altijd leuk gevonden bezig te zijn met sociale media, juist daarom leek het mij leuk MHC Ede te ondersteunen op dat gebied. Als het gaat om Instagram en Facebook zijn we al goed bezig. Toch ga ik mijn best doen ons bereik groter te maken en ons nog beter te positioneren. Ik zal voornamelijk Charlotte Persyn ondersteunen in het schrijven van teksten, fotograferen en het interviewen van leden.

Zelf heb ik al een aantal leuke ideeën klaarliggen. Heb jij of heeft je team nog een leuk idee? Aarzel niet en deel ze door een e-mail te sturen naar: [email protected].

Lijkt het jou ook leuk om deel uit te maken van ons socialteam? Laat het ons weten via bovenstaand mailadres!