Jongste jeugd

Junioren

Senioren

13147737_1009200639160197_1784907665118816965_o.jpg veldzijde (klein).jpg voorkant site 2.png voorkant site.png voorzijde (klein).jpg

URGENT: belangrijke wijzigingen coronaprotocol / toegang horeca per 6 november

5-11-2021
Nieuwsafbeelding

Naar aanleiding van de aangekondigde coronawijzigingen deze week en de aangekondigde controles vanuit de gemeente zijn wij als club genoodzaakt een aantal ingrijpende aanpassingen te doen. Bij deze aanpassingen hebben we jouw hulp nodig anders is het onmogelijk de faciliteiten te blijven bieden die je van de club gewend bent. 

Vanaf zaterdag 6 novemberzijn de volgende maatregelen van kracht: 

 

  1. De horeca (clubhuis, terras en veranda) is voor personen van 18 jaar en ouder enkel toegankelijk met een geldend corona toegangsbewijs. 
  2. De horeca is enkel te betreden via de trap voor veld 2. De afscheiding tussen veranda en terras is wederom afgezet met plastic, evenals de trap voor veld 1. 
  3. De toiletten zijn enkel toegankelijk via de benedeningang. De tussendeur is afgesloten. 
  4. De ruimte met keepers- en trainerslockers mag slechts door 1 persoon tegelijk betreden worden.  

Kleedkamers en toiletten zijn voor ons onmogelijk te controleren. Wij hebben in goed overleg besloten deze ruimtes toegankelijk te houden en gaan uit van ieders wijsheid en verantwoordelijkheid. 

Tijdens wedstrijddagen hebben we hulp nodig om de controles uit te voeren. De thuisspelende teams zijn verantwoordelijk voor de uit te voeren controles middels een daarvoor aanwezig schema (zie onderaan dit nieuwsitem). Wij begrijpen dat het kort dag is, maar gaan uit van jouw hulp hierbij. Bij C-jeugd en lager verwachten wij dat de ouders deze verantwoordelijkheid dragen. Vanaf B-leeftijd kunnen de spelers zelf de controledienst uitvoeren, maar wanneer de ouders dit doen is dit natuurlijk ook prima. 

Wat vragen wij van je: 

 

  • Per shift van 1,5 uur dienen er 2 tot 4 personen aanwezig te zijn afhankelijk van tijdstip
  • Zorg ervoor dat je 5 minuten voor je shift aanwezig bent
  • Draag een hesje zodat je duidelijk herkenbaar bent 
  • Stel jezelf op onderaan de trap voor veld 2 
  • Zorg ervoor dat er stempels aanwezig zijn (bij de bar verkrijgbaar) 
  • Zorg ervoor dat je de coronacheck scanner op je telefoon hebt staan, hiermee voer je de controles uit. 

Controleren: 

 

  • Vraag elke bezoeker naar zijn Corona toegangsbewijs. 
  • Scan deze met je coronacheck scanner 
  • Vraag de persoon naar zijn ID en vergelijk dit met de getoonde gegevens op de telefoon
  • Wanneer er een groen scherm ontstaat mag de bezoeker de horeca betreden
  • Geef de bezoeker een stempel. Hiermee kan hij een volgende keer zonder controle doorlopen hetgeen de toegang versnelt
  • Bij een rood scherm of incorrecte gegevens heeft de persoon geen toegang tot onze horeca. 

Het is voorlopig slechts tot aan de winterstop en voor ons eigen bestwil. Heb respect voor de vrijwilligers en kom wellicht eerder naar de club om opstoppingen te voorkomen. Ook wanneer je slechts iets uit het clubhuis wilt pakken dien je langs de controlepost te gaan. 

Wij doen er alles aan om sluiting of boetes vanuit de gemeente/overheid te voorkomen. Aangekondigde controles maken het dat wij de regels strenger dienen na te leven. Anderzijds geeft dit ook mogelijkheden om onbezorgd een drankje te drinken in de horeca van MHC Ede en te genieten van de teams die spelen. 

Heb je vragen, kritische aanvullingen of wil je vrijwillig helpen bij de uit te voeren controles dan kun je terecht bij mij (Patrick Roke) op 06 534 506 55. 

Met sportieve groet en rekenend op ieders inzet, 

Patrick Roke       coronaverantwoordelijke MHC Ede 

Alex Kiffen          voorzitter MHC Ede  

 

Zaterdag 6 november 

 

 

 

 

 

 

team 1 

team 2 

team 3 

08:00 

- 

09:30 

Funkeys 

MD2 

 

09:30 

- 

11:00 

JB2 

JB2 

JB2 

11:00 

- 

12:30 

MA1 

MA1 

MA1 

12:30 

- 

14:00 

MB3 

MB3 

MB3 

14:00 

- 

15:30 

MB1 

MB1 

MB1 

15:30 

- 

17:00 

MA4 

MA4 

 

 

 

Zondag 7 november 

 

 

 

 

 

 

 

team 1 

team 2 

team 3 

team 4 

09:30 

- 

11:00 

D4 

D4 

 

 

11:00 

- 

12:30 

DJS1 

DJS1 

DJS1 

 

12:30 

- 

14:00 

H4 

H4 

H4 

 

14:00 

- 

15:30 

D2 

D2 

H35C 

H35C 

15:30 

- 

17:00 

H45A 

H45A