Check onze MHC Ede webshop voor leuke cadeaus voor de feestdagen

22-11-2021
De feestdagen komen er weer aan! Daarom hebben we onze MHC Ede Webshop voorzien van nieuwe items. Een ruime keuze uit leuke (en lekkere!) cadeaus voor de ander maar natuurlijk ook voor jezelf.

Wat zou je denken van één van de overheerlijke borrelpakketten van de Zuivelhoeve? Of die unieke, speciaal voor onze club gemaakte borrelplanken? Met een bijbehorend ideeënboek van Uitgeverij de Lantaarn? Of kies één van de 6 nieuwe wijnen van Wijnhuis Bennekom. En kun je niet kiezen: neem dan het proefpakket, met van elke wijn één fles! Dus volop keuze, bezoek vooral weer eens onze webshop: http://www.mhcedeshop.nl. En met elke aankoop steun je onze club!

Heb jij items die via de MHC Ede webshop verkocht kunnen worden, waarbij verkoop MHC Ede ook iets oplevert? Neem dan contact op met Maurice Tax via [email protected]