Zomeraanbod Premium Health Club | fit(ter) de zomer door

24-5-2022
Het hockeyseizoen loopt bijna af. Omdat het trainen op de club in de zomermaanden op een lager pitje staat, doen wij alle leden van MHC Ede het aanbod om deze periode "fit & fun" door te komen bij Premium Health Club in Ede.

Lekker fitnessen in een gekoelde ruimte, groepslessen, zelfs de Egym in de Topsporthal staat ter beschikking. Met, als je dit wilt, een trainingsprogramma op maat.

Voor in totaal slechts €49,- kun je in de maanden juni, juli én augustus onbeperkt bij ons sporten. Meld je snel aan en ga fit(ter) het nieuwe hockeyseizoen in.

Indien je gebruik wilt maken van ons aanbod, mail dan je naam en telefoonnummer naar [email protected] met in het onderwerp 'Zomeraanbod + naam van je sportvereniging'. De collega's van Premium Health Club nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en je kunt starten.

PS Om het voor jullie als vereniging ook aantrekkelijk te maken, stort Premium Health Club € 10,- in de clubkas, voor ieder clublid dat gebruik maakt van dit zomeraanbod.

Over Premium Health Club
Sinds 2007 jouw sportschool in Ede, waarbij SCHOOL staat voor het goed leren trainen. We staan voor sportief afslanken, de brug tussen therapie en fitness en leuke groepslessen. Of je nu voor het eerst in de sportschool komt of een van onze topsporters bent, wij staan voor je klaar. Kijk voor meer info op onze website.