Vergeet niet te stemmen bij Rabobank Clubsupport!

16-9-2022

Nog een week kan je stemmen op MHC Ede bij Rabobank Clubsupport! Het aantal stemmen bepaalt hoeveel geld onze spelers van G-Hockey krijgen voor hun doel. Want een vijftal spelers van onze eigen G-Hockey zijn geselecteerd voor het Nederlandse Special Olympics team en gaan volgend jaar naar de Special Olympics World Games in Berlijn. Het geld wordt gebruikt voor de kosten van o.a. de reis naar Berlijn en de huisvesting van de spelers en mogelijke begeleiders van MHC Ede.

Ben je lid van de Rabobank? Dan kan je nu stemmen via de Rabo-app of ga naarRabobank.nl/clubsupport. Dit kan nog tot en met dinsdag 27 september. Vergeet niet je broers, zussen, ouders, familie, teamgenoten, vrienden en buren te vragen om te stemmen op MHC Ede.